Pán Slovák vie čo-to o reklame a neváha to naučiť aj nás.
Už 2. decembra 2019 sme sa s ním osobne stretli a dozvedeli sa viac čo má pre neho zmysel, čo ho baví, vie ako na to a my to určite oceníme.
Krátka vizitka Róberta Slováka
Dvadsať rokov sa venuje reklame a komunikácii. Pôsobil v reklamnej agentúre Wiktor Leo Burnett a taktiež ako spoluzakladateľ v reklamnej agentúre Respect APP. Bol prezident Art Directors Clubu a Klubu reklamných agentúr Slovenska, je člen Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu a spoluzakladateľ združenia Ľudia z marketingu. Bol spoluiniciátor Výzvy k ľudskosti, pod záštitou prezidenta Andreja Kisku a založil medzinárodnú databázu charitatívnych kampaní GOODEAS.org. Po komédii o neexistujúcom filme s názvom Prvý slovenský horor dokončuje smutnú komédiu o nezmysle života a smrti La Dolce Morte a nedávno vydal knihu Viac ako reklama (www.bit.ly/viacakokniha).
[rev_slider alias=“20″][/rev_slider]